Wednesday 25 February 2015

Uppdateringsdags!

Nu har jag, återigen, varit dålig på att uppdatera här. Men. Det ska jag försöka åtgärda.

Idag hade första redovisningen av vårt kandidatarbete. Vi är åtta stycken som ska utveckla en e-butik. Vi har valt att göra en chokladpralinbutik med fokus på allergier och att du ska kunna välja vilka praliner du vill ha med i din chokladask. Dagens redovisning handlade om planeringen och förarbetet vi gjort. Hittills har vi alltså inte utvecklat eller programmerat någonting utan vi har planerat vad vi ska göra framöver. Jag är superglad eftersom allt har gått bra och vi fick bra feedback på redovisningen!

I morgon bär det av upp till Örnsköldsvik och Mellansel! Äntligen är det dags för Bosch Nordic Experience som jag berättade om tidigare. Det ska bli superkul att få komma upp till snön och att få hälsa på Bosch Rexroth och lära mig mer om företaget. Riktigt taggad!

No comments: